חבר הכנסת לשעבר, עמיחי שיקלי, הרים בחשבון בטוויטר האישי שלו לרוני ססובר. שיקלי כתב בטוויטר, "יכלה להיות היום חברת כנסת, לקחת רכב ומשרד ולמצוא איזה הסבר למה כל כך חשוב שדווקא היא תהיה עכשיו בכנסת. בשונה מרבים אחרים היא בחרה לכבד את המוסד הזה ואת אזרחי ישראל, שאפו רוני!".
רוני ססובר הגיבה לשיקלי בציוץ לדבריו, "תודה רבה עמיחי, מעריכה מאוד".
כידוע, ססובר היא מנכ"לית עמותת שותפות מגן ישראלית ופוליטיקאית ישראלית, מועמדת מפלגת הימין החדש לכנסת ה-21 ולכנסת ה-22 וציר מטעם הימין החדש בקונגרס הציוני. עורכת דין בהכשרתה. הייתה אמורה להיכנס לכנסת, לאחר פרישת עידית סילמן.

