בשעה 18:17 התקבל דיווח במוקד 101 על ילדה שנמשתה מחוסרת הכרה, מג'קוזי במתחם צימרים בירכא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים תוך פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, ילדה כבת 7 במצב אנוש.
חובש בכיר במד"א חאטיב שחאדה ופאראמדיק מד"א ניזאר גרייס, סיפרו: "הייתי ממש סמוך למקום והגעתי לצימר, ראיתי על שפת הגקוזי ילדה כבת 7 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, כשבני המשפחה מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בתידרוך טלפוני ממוקד 101 של מד"א," סיפר חאטיב, "מיד התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות עם צוות הטיפול נמרץ שהגיע מהר למקום, פעולות ההחייאה נמשכו גם תוך פינוי לבית החולים ."
עם הגעתה למרכז הרפואי נמשכו פעולות ההחייאה, ולמרבה הצער תוך דקות ספורות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מהמרכז הרפואי נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות."
