הבוקר (ראשון), העלתה אשת העסקים פנינה רוזנבלום פוסט מדאיג. בצירוף לתמונה שלה מבית החולים עם רגל חבושה היא כותבת: "אחרי בוקר לא נעים, ננשכתי על ידי כלב. שיהיה שבוע טוב ורגוע", היא מסיימת את דבריה באופטימיות לשבוע שיבוא. הגולשים איחלו לה רפואה שלמה, ביניהם גם אשת התקשורת ג'ודי מוזס.
View this post on Instagram
בעבר, בשיחה עם העיתונאי יהודה שלזינגר, הודיעה פנינה רוזנבלום הודיעה כי היא מתכננת לרוץ לנשיאות שתתרחש בעוד מספר שנים, כמו כן הסבירה כי היא בטוחה שאם הבחירות לנשיאות היו מתקיימות על פי הצבעת הקהל היא הייתה נבחרת ללא שום היסוס.
פנינה אמרה כי "אני מתכוונת לרוץ לנשיאות המדינה, חושבת שאייצג את מדינת ישראל בצורה הכי טובה בעולם, יש לי תמיכה ציבורית נרחבת ואני יודעת שאם היה בחירות על פי דעת הקהל אז הייתי נבחרת".
