accessibility-icon
share-icon
ונסה בראיינט וקובי. שאטרסטוק
ונסה בראיינט וקובי. שאטרסטוק

מדהים: אלמנתו של בראיינט תורמת את הפיצוי שנפסק לזכותה

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

א אלול ה'תשפב (28.08.22)

0

like

0

dislike

ונסה בראיינט זכתה בתביעה נגד מכבי האש ומשרד השריף בלוס אנג'לס ותפוצה בסכום עתק של 16 מיליון דולר, אותו היא לא מתכוונת לשמור בחשבונה אלא לתרום לקרן לקידום נוער בספורט. "היא רוצה להאיר אור על המורשת של קובי" סיפר עורך הדין שלה


אלמנתו של אגדת הכדורסל קובי בראיינט שנהרג בהתרסקות מסוק ב-2020, זכתה בתביעה שלה נגד מכבי האש ומשרד השריף בלוס אנג'לס לאחר שאלו הפיצו תמונות מזירת ההתרסקות במסגרות שאינן רשמיות.

כעת מתברר כי האלמנה לא תכניס את הפיצוי שתקבל אל חשבונה האישי, אלא תתרום אותו לקרן ממבה וממבסיטה, שמטרתה קידום נוער בספורט. ונסה בראיינט צפויה להעביר לקרן את סכום הפיצוי במלואו, שעל פי פסיקת ביהמ"ש עומד על לא פחות מ-16 מיליון דולר.

maximize-image
קובי וונסה בראיינט. שאטרסטוק

עורך הדין של האלמנה הבהיר כי מטרתה התביעה של ונסה הייתה כדי להטיל את האחריות על האשמים במעשה, וכדי לכפות מדיניות טובה יותר, הכשרה טובה יותר ומשמעת גבוהה. במסגרת התביעה שלה, נרשם ניסיון לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית ללא רצונה, אך היא עמדה בהתעקשותה שלא לעשות זאת. "ונסה רוצה שה-16 מיליון דולר הללו יאירו אור על המורשת של קובי" הוסיף העו"ד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News