חבר המושבעים בלוס אנג'לס הכריע כי ונסה בראיינט, אלמנתו של הכדורסלן קובי בראיינט שנהרג בהתרסקות מטוס תפוצה על ידי מחוז לוס אנג'לס ב-16 מיליון דולר, , וזאת על פי fox news. ונסה זכתה בתביעתה שעסקה ב"פלישה לפרטיות" – כיוון שהופצו תמונות על ידי מכבי האש ומשרד השריף בלוס אנג'לס במסגרות שאינן רשמיות מזירת ההתרסקות של קובי ז"ל.
אמנם, התביעה הוגשה כבר בשנת 2020, אך המשפט והדיון בעניינו החל לפני 15 ימים, ב-10 באוגוסט. כפי שפרסמנו, בכתב התביעה נכתב: "גברת בראיינט מרגישה רע מהמחשבה שסגניו של השריף, הכבאים וחבריהם הסתכלו על תמונות מיותרות של בעלה וילדה המנוחים. היא חיה בפחד שהיא או ילדיה יתמודדו יום אחד עם תמונות מחרידות של יקיריהם ברשת".
עוד דווח כי עורכי דינה טענו ש"תמונות תקריב" שותפו במספר מכשירים במחלקת השריף ומכבי האש, וכן בקרב אנשי ציבור. אחד מעורכי דינה, לואיס לי, אמר כי התמונות שצולמו בזירת ההתרסקות היו למעין רכילות שנצפתה בצחוק, ללא כל מטרה קונקרטית. "התמונות שותפו שוב ושוב עם אנשים שלא הייתה להם שום סיבה לקבל אותן", הוסיף לי.

