הזמרת לינט אמורה הייתה לקיים סיבוב הופעות בישראל החל ממחר, אך בעקבות השביתה של עובדי משרד החוץ ואי הנפקת ויזות בחו"ל, נמנע ממנה להכניס צוות טורקי לארץ חרף ניסיונותיה הרבים מול צוות הקונסוליה. המופעים בוטלו ויידחו למועד חלופי.
"לכל חברי הקבוצה, ניתן לקבל החזר כספי מלא מקופות הכרטיסים. מתנצלים, ומקווים להיפגש בקרוב מאד במופעים הבאים. החזר בגין המופע בבאר שבע – יש לפנות לקופת שפע הפקות החזר בין מופע האנגר 11 – יש לפנות לקופת בימות. יודעת בהחלט שכולכם התכוננתם, וגם אנחנו. מאמינה שכל דבר טוב יגיע בזמנו.
אוהבת וכל כך מעריכה ובהחלט מחכה שניפגש על הבמה בקרוב מאד" נמסר מטעמה של הזמרת.
