פעיל רשת ימני המתגורר בקרית חיים השאיר הודעה עמומה בחשבון הטוויטר שלו במהלך הלילה. "כנראה הציוץ האחרון… הערפל כבר כאן השלווה השקט היה לי הכבוד להיות איתכם איזה שקט" כתב, ומאז מספר הטלפון שלו לא זמין. חבריו ומקרוביו ניסו להשיגו אך כל הניסיונות עלו בתוהו.

פעילי ימין רבים הביעו את חששם שמא בכוונתו לבצע פעולה שעלולה לעלות לו בחייו, וניסו לאתרו בכל דרך אפשרית. גם השר לשעבר אמיר אוחנה התערב בסיפור, לצד רבים נוספים: עו"ד כנרת בראשי, מני אסייג, ידידיה אפשטיין ועוד, המכירים אותו מהפעילות בטוויטר. לאחר שעות רבות של בהלה וחשש לחייו, הוא אותר כשהוא בריא ושלם.
