accessibility-icon
share-icon

בני גנץ, זה כמו טרגדיה יוונית. בחור פטריוט, איש טוב, לא מבין לאן הוא נפל, צער בעלי חיים. אני יכול רק להצטער, חוץ מרחמנות אין לי עליו כלום

מערכת C14

מערכת C14

ז אב ה'תשפ (28.07.20)

0

like

0

dislike


עקבו אחרינו גם ב-Google News