ראשי//כלליבני גנץ, זה כמו טרגדיה יוונית. בחור פטריוט, איש טוב, לא מבין לאן הוא נפל, צער בעלי חיים. אני יכול רק להצטער, חוץ מרחמנות אין לי עליו כלוםמערכת C14ז אב ה'תשפ (28.07.20)000כתבו תגובה