השיר 'מינהאר לי משיתי', שמוכר יותר בשמו 'יא מאמא', ממשיך לרגש אותנו כבר 14 שנים. הבוקר (א'), הזמר שמעון בוסקילה חוזר אל השפה הערבית מרוקאית בסינגל חדש שנקרא 'אוחתי', ומשתף בסיפור יוצא הדופן שעומד מאחוריו.
"אחרי 20 שנה של נתק שלא דיברנו אחותי ואני, בחרתי להביע את געגועיי בשיר שיצא לי מתוך הנשמה", כתב בוסקילה, שהחליט לסגור מעגל משפחתי לאחר 20 שנות יצירה מפוארות. "לא גדלנו באותו הבית, ולא זכיתי לראות אותך כלה", הוא שר, "אני נשבע בילדייך כשאבוא אשיר איתך, נמחל ונחווה את הימים שנותרו לנו ביחד, בואי קחי אותי איתך".
צפו:
