accessibility-icon
share-icon
 צילום: רונן אקרמן
צילום: רונן אקרמן

לאחר 20 שנות נתק: שמעון בוסקילה באיחוד משפחתי מרגש | צפו

orel sabag

orel sabag

כד אב ה'תשפב (21.08.22)

0

like

0

dislike

הזמר שמעון בוסקילה חוזר הבוקר (א') בשיר חדש שכתב על אחותו, אותה לא ראה במשך 20 שנה


השיר 'מינהאר לי משיתי', שמוכר יותר בשמו 'יא מאמא', ממשיך לרגש אותנו כבר 14 שנים. הבוקר (א'), הזמר שמעון בוסקילה חוזר אל השפה הערבית מרוקאית בסינגל חדש שנקרא 'אוחתי', ומשתף בסיפור יוצא הדופן שעומד מאחוריו.

"אחרי 20 שנה של נתק שלא דיברנו אחותי ואני, בחרתי להביע את געגועיי בשיר שיצא לי מתוך הנשמה", כתב בוסקילה, שהחליט לסגור מעגל משפחתי לאחר 20 שנות יצירה מפוארות. "לא גדלנו באותו הבית, ולא זכיתי לראות אותך כלה", הוא שר, "אני נשבע בילדייך כשאבוא אשיר איתך, נמחל ונחווה את הימים שנותרו לנו ביחד, בואי קחי אותי איתך".

צפו:

עקבו אחרינו גם ב-Google News