accessibility-icon
share-icon
טול כרם | צילום: פלאש 90
טול כרם | צילום: פלאש 90

אתם מפרנסים אותו: נהג אוטובוס ערבי מייחל לעוד מקרים של ירי דו"צ

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יט אב ה'תשפב (16.08.22)

0

like

0

dislike

בעוד עם ישראל באבל נוכח הטרגדיה המצערת שאירעה אמש בטול-כרם, ישנם כאלו, בני החברה הערבית, ששמחים לאיד ומאחלים לעוד מקרים כאלו. מה שהופך את הסיפור למקומם הוא שאל מקהלת הצוהלים במותו של לוחם ישראלי הצטרף גם עובד חברת האוטובוסים "מטרופולין", שלא חסך את ממנו את דעתו ברשתות החברתיות. מטעם החברה נמסר כי העובד יזומן לבירור


תקרית מצערת אירעה אמש (שני) כאשר חייל שבשוגג זוהה על ידי חברו כמחבל פתח בנוהל מעצר חשוד, אך משלא נענה – נאלץ לירות בחברו למוות, מפאת החשד שמא מדובר במחבל. לאחר הירי התברר כי מדובר בלוחם צה"ל נתן פיטוסי ז"ל, שאיבד את חייו בשל הטעות הטראגית.

https://twitter.com/Asaf754/status/1559448249903288322?s=20&t=gYU42hajpje3ok3HVFZYug

בזמן שאזרחי ישראל אבלים את מותו של הלוחם הצעיר, במגזר הערבי ישנם אלה שקיבלו את הידיעה בשמחה רבה. ביניהם אפשר למצוא למרבה הכעס, גם נהג אוטובוס של חברת "מטרופולין" שלא חסך את דעתו על התקרית בתגובה ברשת החברתית פייסבוק. "אללה תכה את הצוררים עם הצוררים, ותוציא אותנו בשלום מידיהם" כתב עובד החברה סובחי נטור.

השמחה לאיד המקוממת הזו, מצטרפת לשורה של מקרים נוספים בהם ערבים שעובדים בחברות בישראל מגלים רגשות שמחה לנוכח הטרגדיה הקשה הזו. מטעם החברה נמסר: "החברה מגנה ומוקיעה כל שיח גזעני ואלים. באשר למקרה המדובר – העובד זומן לבירור בפני גורם בכיר בהנהלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News