כדורגלן העבר ליאור אסולין שוב אזרח חופשי. אחרי שישב במשך לא פחות מתשעה חודשים מאחורי סורג ובריח, שחקן העבר ליאור אסולין ישוחרר היום (א') מבית הכלא. אסולין ישוחרר לאחר ניכוי שליש מעונשו בזכות התנהגות טובה, ובנוסף לניכוי הזמן המנהלי שישב עוד קודם לכן.
כזכור, אסולין נכנס לכלא לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון ב-30 מקרי עבירות סחר בסמים. משטרת ישראל הבחינה בפעילות חשודה והוא נתפס מוכר סמים ללקוחות דרך 'טלגראס'.
תחילה התובעת דרשה להטיל עליו עונש בפועל של 42 חודשי מאסר, אך בסופו של הסדר טיעון קיבל כוכב העבר 9 חודשים והיום כאמור ישוחרר לביתו.
רגע לפני צאתו מהכלא אמר אסולין לאתר ערוץ הספורט: "אני בן אדם אחר היום שמבין מה עשה ורוצה לצאת לדרך חדשה. מבטיח לא לחזור לפה יותר. זו היתה תקופה קשה של בדידות עם מחשבות בעיקר על הילדים והמשפחה. ההמתנה עד הכניסה לכלא היתה לא פשוטה אבל בזמן הזה שישבתי היו לי הרבה שיחות עם עצמי והבטחתי לעצמי שאמנף את המקום הלא טוב הזה לעתיד אחר".
אסולין, היה אחת ההבטחות הגדולות ביותר של הכדורגל הישראלי. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו אי שם בשנת 1997 במכבי הרצליה ומשם עבר בין קבוצות רבות. בין היתר אסולין שיחק במכבי פתח תקווה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, הפועל פתח תקווה, הפועל אשקלון, הפועל מרמורק והפועל נצרת עילית בשתי הליגות הבכירות.
