accessibility-icon
share-icon

המגישה טל מאיר משתפת: "מצאתי את עצמי נקרעת מבפנים"

מערכת C14

מערכת C14

יב אב ה'תשפב (09.08.22)

1

0

like

0

dislike

"אני נשואה לאיש קבע וכמו באירועים קודמים גם הפעם הוא נשאב לעשייה הבטחונית ואני נותרתי עם הילדים והשאלות", שיתפה המגישה האהובה את עוקביה ברשת האינסטגרם על החוויה מהמבצע האחרון


אשת החדשות טל מאיר, מגישת התוכנית 'שבע' בערוץ 'עכשיו 14' לצד יעקב ברדוגו, שיתפה את עוקביה באינסטגרם בחוויה האישית שלה ממבצע 'עלות השחר' אותו חוותה כאשת תקשורת הנשואה לאיש קבע, מה שגרם לה להתנתק לכמה ימים מהעבודה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by טל מאיר (@tal__meir)

הפוסט המלא:

אחרי 'עלות השחר' חוזרים לשגרה ומבחינתי מדובר בהקלה ענקית. קודם כל כי השקט חזר לתושבי הדרום, בהם המשפחה שלי מנתיבות (מדהים שאתם מתמודדים עם המציאות הבלתי אפשרית הזאת כל סבב מחדש).

ודבר שני על הזכות לחזור לשדר. כן כן גם זה לא מובן מאליו. אני נשואה לאיש קבע וכמו באירועים קודמים גם הפעם הוא נשאב לעשייה הבטחונית ואני נותרתי עם הילדים והשאלות: אבא יחזור לשבת? (תלוי בג'יאהד) מה הוא יאכל בסעודה מפסקת? (הצבא צועד על קיבתו), יירו רקטות על הבית שלנו (מי יבזבז רקטות על השומרון?) תלכי לעבודה ונשאר לבד בתשעה באב? (לא!!)

כמו בסבבים הקודמים גם הפעם מצאתי עצמי נקרעת מבפנים. בין הרצון לסייע לחברים באולפן בימי השידור המורכבים והלהט הבוער לעשיה תקשורתית
לבין הידיעה שהילדים בבית, חופש גדול, יש מתיחות וחשוב להיות איתם.

במשך השנים זה קרה לנו לא מעט. הוא קיבל טלפון לצאת לאירוע מבצעי וזמן קצר לאחר מכן אני נקראתי לדווח על כך. היו גם סיטואציות מוזרות כשנפגשנו בשטח באירועים מאתגרים.הוא עם החיילים אני עם הצלם והמיקרופון.

אבל כשנולדו הילדים קיבלתי החלטה שעם כל הכבוד למקצוע שבחרתי, במצבי קיצון כשהעשיה שלנו מתנגשת, במשוואה בין העשייה האולפנית לעשייה הצבאית – האחרונה גוברת. ולכן גם הפעם לקחתי צעד אחורה. הרחק הרחק לעורף. מה אגיד לכם, כמה טוב שזה מאחורינו. לפחות בנתיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News