accessibility-icon
share-icon

נהג בדואי נסע באור אדום וכמעט גרם לאסון | תיעוד

אריאל עידן

אריאל עידן

ו אב ה'תשפב (03.08.22)

0

like

0

dislike

נהג בדואי פנה שמאלה ברמזור אדום, נתקע ברכב חולף וכמעט גרם לאסון - נוסעי הרכב הנפגע פונוהמשך טיפול, הנהג הפצע ופונה גם הוא לבית החולים


אתמול סמוך לשעה 12:30 חיה לאופר מערד יצאה מבאר שבע לעבר ערד יחד עם בעלה ואחותה, וכשהגיעו לצומת תל ערד ועברן ברמזור הירוק, בדואי תושב הפזורה בנגב פנה שמאלה באור אדום ונתקע בהם. אחותה עדיין מאושפזת בבית החולים, והיא שוחררה עם שבר ביד.

בשיחה עם "חדשות 14" חיה לאופר משחזרת: "יצאנו מבאר שבע לכיוון ערד. במהלך הנסיעה הגענו לרמזורים והיה אור ירוק. המשכנו לנסוע, פתאום ראיתי רכב נכנס משמאל ונתקע בנו. חשבתי שזהו זה נגמר. כשיצאתי מהרכב הנהג כבר לא היה באזור. כשהגיעה המשטרה הרכב לא היה". השוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News