יוני רכטר , מהמוסיקאים החשובים והמעניינים ביותר במוסיקה הישראלית מזה חמישה עשורים, מוציא שיר חדש – "הרגע שבו אני מנגן". כמי שכבר שנים רבות נמצא בליבת העשייה של המוזיקה, מסתבר שגם לרכטר יש מה לחדש לקהל, ובעיקר לעצמו.
רכטר סיפר כי החליט לבצע ניסוי חדש בדרך שבה הפיק את השיר, ומה שאיפשר לו את זה היה החיבור המיוחד שלו ושל נגניו למילים וללחן: "כמי שקורא הרבה טקסטים אני יכול לחוש די מהר אם אני מתחבר ואם בא לי להלחין שיר מסוים" סיפר רכטר, "כך היה עם הטקסט של השיר הזה אותו קיבלתי מחברי דני מינסטר. הלחנתי את השיר וגם הוספתי אותו לרשימת השירים אותם אני מבצע בהופעותי".
ואיך זה קשור לניסוי שעשה? רכטר ממשיך: "מכיוון שהנגנים שמופיעים איתי מכירים את השיר, החלטתי לנסות לראשונה שיטת הקלטה חדשה עבורי – כל נגן הקליט את התפקיד שלו בביתו. התוצאה מוכיחה מבחינתי שהניסיון היה משתלם".
