הגז הטבעי הוא אחת הבשורות הגדולות לכלכלה הישראלית, ולפי התרחישים הסבירים גם הדבר היחיד שיכול לספק את תצרוכת החשמל הישראלית בשנים הקרובות.
למרות זאת, מגמות ירוקות בממשלת ישראל שמות מקלות בגלגלים לענף הגז הטבעי ומבכרות את האנרגיות הטבעיות, שעדיין רחוקות מלספק את הצרכים של מדינת ישראל.
שרת האנרגיה קארין אלהרר (יש עתיד) עצרה את חלוקת הרישיונות לחיפושי גז, והשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג (מרצ) מסבירה מדוע זה מאבק בתפיסת העולם הימנית. אז למה לא נותנים פה גז? צפו בפרויקט המיוחד של גלעד צוויק.
התגובות לתחקיר
