עתיד המועדון של בית"ר ירושלים לא ברור ובימים האחרונים עשו מאמצים רבים בקבוצה בכדי להשיג את התקציב הנדרש ולהישאר עונה נוספת בליגת העל. למרות הניסיונות הרבים, בית"ר לא הצליחה להשיג את הסכום אך בכל זאת קיבלה היום (א') בשורות טובות.
המועדון מבירת ישראל קיבל הארכה בת שבוע בכדי להעמיד את התקציב הנדרש. הרשות לבקרה תקציבית הודיעה היום על מתן ארכה לירושלמים שיוכלו להעמיד תקציב עד ליום ראשון הקרוב בשעה 12:00 בצהריים.
אך התנאי הוא כזה: במידה ונתוני התקציב במלואם לא יתקבלו עד לתאריך שנקבע, המשמעות ברורה – הקבוצה תרד באופן אוטומטי לליגה הלאומית.
לפי הודעת הרשות נכתב: "הבקרה תעביר לקבוצה את נתוני התקציב הריאליים, לרבות התייחסויות לפערים הקיימים בין סעיפי התקציב שהציגה הקבוצה לבין הסכומים המאושרים על ידי הבקרה".
בכל אופן גם כעת הסאגה לא מסתיימת. בית"ר תוכל לערער על ההחלטה תוך 48 שעות מרגע קבלתה, לפי חוקי הרשות לבקרה תקציבית. מדובר בארכה השנייה שהקבוצה מהבירה מקבלת מהרשות, שאישרה את ההחלטה פה אחד.

