בעקבות גל ההתייקרויות במשק יצאנו היום לשטח לשמוע את קולם של האזרחים, וחזרנו עם תמונה קשה. אזרחים רבים שמציאות יומם הפכה לנטל כבד מנשוא והם בסך הכל מבקשים לסגור את החודש.
בשנה האחרונה, ההוצאה למשפחה גדלה בצורה משמעותית. עליות מחירים שלא ידעה מדינת ישראל במשך שנים. בחשמל, בארנונה, בחומרי הגלם ועכשיו – גם בלחם. החל מיום ראשון הקרוב, מחירי הלחם בישראל יזנקו בכעשרה עד שלושים וששה אחוזים, עלייה משמעותית נוספת שתכביד על המשפחות הפשוטות.
צפו בכתבה מתוך המהדורה המרכזית
אם פעם היו נלחמים כדי לקנות דירה, היום משפחות נלחמות כדי לסגור את החודש ולהביא אוכל הביתה. מצב שלא מתקבל על הדעת, והעובדה שסוגיית יוקר המחיה לא נמצאית בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל, מקוממת במיוחד. משפחות רבות בכל רחבי הארץ מתמודדות עם האתגר הכלכלי הקשה באופן יומיומי, ונלחמות כדי לשרוד עבור ילדיהם, והמחירים? ממשיכים לזנק בכל הענפים, ומה שמדאיג במיוחד, היא העובדה שאין לכך פתרון שנראה באופק.
