מדי שנה, ב-12 ביולי, מגיע טל ערמון ראובני עם בני משפחתו למחלקת הפגייה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, כדי לחגוג עם הצוותים את יום הולדתו, שחל באותו היום.
במהלך היום (שלישי) הגיע טל, המתגורר ביישוב מכמנים שבמועצה אזורית משגב, יחד עם הוריו מירב ונעם ואחותו מיה, אל מחלקת הפגייה, כדי לציין את יום הולדתו ה-17. בני המשפחה הגיעו עם עוגת יום הולדת ופינוקים מסוגים שונים עבור הצוותים במחלקה. טל, שהיה מאושפז בפגייה במשך שלושה חודשים, נולד בשבוע ה-25, במשקל 800 גרם, ובחלק מהזמן היה מונשם.

"בדיוק ביום הולדת שנה של טל, בשנת 2006, פרצה מלחמת לבנון השנייה, ואני זוכרת שראינו בדרך מסוקים של צה"ל ואת כל ההכנות למלחמה. אנשים חשבו שאנחנו משוגעים, אבל לא ויתרנו והגענו לחגוג עם המחלקה, וזו הייתה תחילתה של מסורת להגיע מדי שנה".
בני המשפחה נפגשו עם מנהלת המחלקה, ד"ר ורד פליישר-שפר, ועם האחות האחראית, סבטלנה סירוטקין, שעבדו בפגייה בעת שטל היה פג, וזוכרות אותו מאז.
"כשאני רואה את טל, אני מרגישה את הסיפוק האמיתי, יחד עם תחושת גאווה והתרוממות רוח, במיוחד כשאני זוכרת מה היה מצבו באותה התקופה", אומרת ד"ר פליישר-שפר. טל מסכם: "זו מסורת עליה אנחנו לא מוותרים. זה כמו לנשום. הביקור כאן, עם הצוות, במקום בו הייתי מאושפז במצב קשה לאחר הלידה, ממלא לי את הלב ותמיד מרגש כל פעם מחדש".
