accessibility-icon
share-icon
יהודה ושומרון. צילום: באדיבות מזכירות איתמר
יהודה ושומרון. צילום: באדיבות מזכירות איתמר

אליהו שבירו: "רוה"מ היה צריך פחות לדבר ויותר לעשות"

מערכת C14

מערכת C14

כז תמוז ה'תשפ (19.07.20)

0

like

0

dislike

ראיון עם ראש עיריית אריאל מדבר על החלת הריבונות


כחלק ממשדר מיוחד של ערוץ 20 בנושא החלת הריבונות, ראש עיריית אריאל אליהו שבירו התראיין לתכניתו של עודד מנשה.

כשנשאל על מועד הריבונות שתוכנן ל1 ליולי ולא בוצע, אמר כי "רוה"מ היה צריך לעבוד בצורה אחרת פחות לדבר ויותר לעשות".

בנוסף הרחיב שבירו ואמר כי צריך לנצל את ההזדמנות ולקבוע היסטוריה, והצד השני צריכים לבצע צעדים בוני אמון. לדבריו של שבירו מגיע לאזרחים ביהודה ושומרון לחיות תחת החוק הישראלי.

בנושא הקורונה אריאל מתמודדת עם הנגיף בצורה של עזרה לעסקים ולמפעלים עם תשלומי הארנונה, פתיחת קייטנת קיץ לילדי העיר, ועוד מרכזים נוספים אשר נפתחו מטעם העירייה לסייע בממאבק בנגיף.

שיעור האבטלה בעיר אריאל היה נמוך לפני המשבר וגם עכשיו לדברי ראש העיר המצב טוב יחסית לשאר האוכלוסייה.

עיריית אריאל מתכננת להגדיל את כמות התושבים בעיר, ומתכוננת שכונה חדשה בת כ-800 דירות הצפויה להיבנות בקרוב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News