הדיווחים אודות פרישתו הצפויה של חבר הכנסת ניר אורבך מהקואליציה עדיין מסוייגים וקובעים שכל מהלך שיעשה, ייעשה רק בתיאום עם איילת שקד ואביר קארה, אך נראה שלאחר שתועד במליאה צועק על חברי הכנסת הערבים כי "השותפות נגמרה", יש מי שהבינה לאן הדברים הולכים והחליטה כבר להתחיל לסכם.
"הכל פעל לרעתנו", כתבה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, "התקשורת נכנסה באופוזיציה ושכחה את מחדלי הממשלה. הפרקליטות הכינה את חליפת האיומים מול מי שהעז להשמיע קולות של פירוק".
"הסקרים סגרו את הפינה וניבאו מוות פוליטי מיידי לכל מפלגה שרמזה על תסכול ובכל זאת ניצחנו", הכריזה, "איך? רק בזכותכם הרשת הביסה את הדיפ סטייט. מצדיעה לכם, אריות", פנתה לעוקבים.
הכל פעל לרעתנו:
התקשורת נכנסה באופוזיציה ושכחה את מחדלי הממשלה.
הפרקליטות הכינה את חליפת האיומים מול מי שהעז להשמיע קולות של פירוק.
הסקרים סגרו את הפינה וניבאו מוות פוליטי מיידי לכל מפלגה שרמזה על תסכול ובכל זאת ניצחנו.
איך?
רק בזכותכם
הרשת הביסה את הדיפ סטייט.
מצדיעה לכם, אריות.— Galit Distel Atbaryan – גלית דיסטל אטבריאן (@GalitDistel) June 9, 2022
