accessibility-icon
share-icon
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. צילום:יונתן זינדל פלאש 90
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. צילום:יונתן זינדל פלאש 90

לא מחכה לאורבך: חברת הכנסת גלית דיסטל התחילה בחגיגות

מערכת C14

מערכת C14

י סיון ה'תשפב (09.06.22)

0

like

0

dislike

"הכל פעל לרעתנו. התקשורת נכנסה באופוזיציה ושכחה את מחדלי הממשלה. ובכל זאת ניצחנו": חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן לא מחכה שהממשלה תיפול וכבר מכריזה על ניצחון


הדיווחים אודות פרישתו הצפויה של חבר הכנסת ניר אורבך מהקואליציה עדיין מסוייגים וקובעים שכל מהלך שיעשה, ייעשה רק בתיאום עם איילת שקד ואביר קארה, אך נראה שלאחר שתועד במליאה צועק על חברי הכנסת הערבים כי "השותפות נגמרה", יש מי שהבינה לאן הדברים הולכים והחליטה כבר להתחיל לסכם.

"הכל פעל לרעתנו", כתבה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, "התקשורת נכנסה באופוזיציה ושכחה את מחדלי הממשלה. הפרקליטות הכינה את חליפת האיומים מול מי שהעז להשמיע קולות של פירוק".

"הסקרים סגרו את הפינה וניבאו מוות פוליטי מיידי לכל מפלגה שרמזה על תסכול ובכל זאת ניצחנו", הכריזה, "איך? רק בזכותכם הרשת הביסה את הדיפ סטייט. מצדיעה לכם, אריות", פנתה לעוקבים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News