accessibility-icon
share-icon

ח"כ אלעזר שטרן נכנס לבידוד

מערכת C14

מערכת C14

כד תמוז ה'תשפ (16.07.20)

0

like

0

dislike

ח״כ אלעזר שטרן הודיע היום (חמישי) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. ח"כ שטרן צפוי לצאת מהבידוד בעוד כעשרה ימים.


עקבו אחרינו גם ב-Google News