היום, שני, 13.7.20, בשעה 17:00, יפגינו החירשים וכבדי השמיעה מול משכן הכנסת, בדרישה להנגיש את השירותים ומייד.
ממארגני המחאה נמסר כי "חירשים הם לא הפקר, חובה להנגיש באופן מיידי את השירותים בבתי החולים בשפת הסימנים ובתמלול".
היום, שני, 13.7.20, בשעה 17:00, יפגינו החירשים וכבדי השמיעה מול משכן הכנסת, בדרישה להנגיש את השירותים ומייד.
ממארגני המחאה נמסר כי "חירשים הם לא הפקר, חובה להנגיש באופן מיידי את השירותים בבתי החולים בשפת הסימנים ובתמלול".