accessibility-icon
share-icon
בני הרב קניבסקי ב'שבעה'.
בני הרב קניבסקי ב'שבעה'.

לאחר שהתעלף במהלך הבוקר: בנו של הרב קניבסקי פונה לביה"ח

תום קליינר

תום קליינר

יט אדר ב' ה'תשפב (22.03.22)

0

like

0

dislike

לאחר שהתעלף מספר פעמים במהלך הבוקר והבית פונה ממנחמים - בנו של הרב קניבסקי פונה לביה"ח לטיפול רפואי


לאחר שבמהלך הבוקר צוותים רפואיים של איחוד הצלה הוזעקו לבית הרב קניבסקי כדי לטפל בבנו, הרב יצחק שאול, שהתמוטט מספר פעמים – פונה בנו של הרב, היושב 'שבעה' על אביו לקבלת טיפול רפואי בביה"ח.

מבית הרב נמסר כי "הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א פונה לבית החולים מעיני הישועה לצורך בדיקות מקיפות לאחר שהתעלף מספר פעמים במהלך הבוקר".

איחוד הצלה בבית משפחת קניבסקי:

כזכור, ביום שישי האחרון נפקד לבית עולמו מרן שר התורה, הרב חיים קניבסקי זצ"ל. לוויתו התקיימה בראשון ראשום ובה נכחו כ-750 אלף איש. המשטרה ניהלה את האירוע תחת שיטור כבד בכדי למנוע סכנות אותם צפו במשטרה כגון קריסת גגות ומרפסות וכן דוחק אנשים המנסים להגיע את מקום ההספדים או למכונית הקבורה אשר נשאה את הרב אל בית הקברות.

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News