accessibility-icon
share-icon
ישראל גנץ. צילום: הילל מאיר, פלאש 90
ישראל גנץ. צילום: הילל מאיר, פלאש 90

הפנינג לכבוד יום קליטה והצדעה לעולים מאוקראינה בבנימין

תום קליינר

תום קליינר

יט אדר ב' ה'תשפב (22.03.22)

0

like

0

dislike

מועצת בנימין תארח כ-300 מיהודי אוקראינה ושלוחי חב"ד במדינה להפנינג ענק בשילה הקדומה למשפחות העולים והשלוחים


המועצה האזורית בנימין עורכת יום קליטה והצדעה ליהודים שעלו מאוקראינה בצל המלחמה. יום ההצדעה מיועד גם למשפחות שלוחי חב"ד שפועלים בנושא. מתוך כך, לאתר המורשת שילה הקדומה יגיעו היום מאות עולים ושליחי חב"ד להפנינג קבלת פנים שייערך למשפחות ולילדים שיוכלו להנות מיום חגיגי של פעילויות, הדרכות באתר המשכן, מיצגים אורקוליים וסדנאות.

כאמור, לאירוע יגיעו מאות ילדים יהודים מבית היתומים ז'יטומיר באוקראינה שעלו לפני כשבועיים ארצה. המועצה תערוך איתם את "תפילת חנה" לשלום יהודי אוקראינה במקום בו עמד המשכן בשילה. כמו כן, רבני אוקראינה ושלוחי חב"ד הפועלים במדינה ישתתפו אף הם במעמד קבלת הפנים.

ראש המועצה ישראל גנץ אמר: "זו זכות לקבל את פני העולים כאן בלב ארץ התנ"ך. בנימין תשמח לקלוט אותם ואנחנו מעניקים להם היום חיבוק גדול ומתפללים למענם. בנוסף אנו מצדיעים לשלוחי חב"ד שעסקו ועוסקים שם במלאכת קודש של הצלת יהודים במסירות אין קץ"

כמו כן, יש לציין כי במועצת בנימין פועלים בשבועות האחרונים לסיוע ולאפשרות של קליטת משפחות ועומדים בקשר רציף עם אנשי חב"ד-אוקראינה. במועצה מקווים לקלוט עולים רבים ולספק להם את השירות הראוי להם כדי לאפשר להם שיגרת חיים נורמלית לאחר המלחמה אותה חוו באוקראינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News