accessibility-icon
share-icon

הנשיא פוטין: "לא רוצים לכבוש את אוקראינה, מוכנים לדיאלוג"

רועי שושה

רועי שושה

יג אדר ב' ה'תשפב (16.03.22)

0

like

0

dislike


נשיא רוסיה ולדמיר פוטין אחרי נאום זלנסקי בפני חברי הקונגרס: "לא רוצים לכבוש את אוקראינה, מוכנים לדיאלוג".

עקבו אחרינו גם ב-Google News