ראשי//כלליפעוט במצב בינוני לאחר שסבל מהיפורתמיה ופונה לבית החוליםאדיר לחקיםיא אדר ב' ה'תשפב (14.03.22)00מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי בשעה 15:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תינוק שהובא למרפאה מקומית בחורה כשהוא סובל מהיפותרמיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוק כבן שבועיים במצב בינוני. 0כתבו תגובה