accessibility-icon
share-icon

פעוט במצב בינוני לאחר שסבל מהיפורתמיה ופונה לבית החולים

אדיר לחקים

אדיר לחקים

יא אדר ב' ה'תשפב (14.03.22)

0

like

0

dislike


מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי בשעה 15:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תינוק שהובא למרפאה מקומית בחורה כשהוא סובל מהיפותרמיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוק כבן שבועיים במצב בינוני.

עקבו אחרינו גם ב-Google News