לאחר הפרסום הבוקר (ב') ב'כלכליסט' על כך שוועדת מררי לא זימנה אותו להופיע בפניה ולספק לה את החומרים החדשים, טענו במשרד המשפטים כי "צוות הבדיקה לא התעלם ממידע שהועבר ע"י העיתונאי תומר גנון, ואף הזמין את העיתונאי להופיע בפניו. עד כה לא הובעה נכונות מצדו להופיע בפני הצוות" ולמעשה הכחיש את הטענות והשליך את הכדור בחזרה אל גנון בהאשמה שלא הביע נכונות לשתף פעולה.
מנגד, גנון עלה להתקפה נגד משרד המשפטים וטען כי הם לא נוהגים כמי שרוצים לעשות בדיקה מעמיקה. לדבריו, ישנן עובדות: "משרד המשפטים טוען: צוות מררי "הזמין את העיתונאי להופיע בפניו". שלחתי חומר והצעתי סיוע ב-10.2 (חץ שחור). דו"ח הביניים פורסם ב-21.2 – עד אז לא פנו אלי. ההזמנה שאגיע נשלחה רק ב-23.2 (חץ כחול) – אחרי הדו"ח" כתב גנון וצירף לכך את מסמך ההזמנה שנשלח אליו. "כך נוהג מי שרוצה לעשות בדיקה מעמיקה ולא שטחית ולרוץ לפרסם מסקנות?" תקף.

