ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית, בתגובה לאירועים הקשים בהם הותקפו ילדים בימים האחרונים: "יום אחרי יום, כותרת אחרי כותרת, והלב נקרע. הערים רמלה, מבשרת ציון, אור עקיבא, רמת גן ורחובות "מככבות" במקומות בהם התעללו בילדים בצורה כזו או אחרת. הרשימה הזאת לא נגמרת, והלב נשבר בכל פעם מחדש".
עוד נאמר, "אנחנו מברכים על מגמת החמרת הענישה במערכת המשפט, אבל זהו רק צד אחד במטבע. במכת המדינה הזאת כולנו חייבים להילחם ביחד . באחריות המדינה להגביר את החקיקה, לחייב במצלמות ולהגביר את הפיקוח וההכשרה לצוותי ההוראה. הורה ששולח את ילדו לגן או למעון צריך לשלוח אותו בלב שקט לחלוטין, תוך ידיעה כי ילדו מקבל חינוך וחיוך. עד שזה לא יקרה, לא נשקוט ונמשיך לדרוש מהמדינה לפעול – ועכשיו!"
