accessibility-icon
share-icon

זלנסקי בטלגרם: "מגנים על המדינה שלנו כבר 15 ימים"

רועי שושה

רועי שושה

ז אדר ב' ה'תשפב (10.03.22)

0

like

0

dislike


זלנסקי בערוץ הטלגרם שלו: "אנחנו מגנים על המדינה שלנו כבר 15 ימים. התמדנו, הצבא האוקראיני דוחה את ההתקפות באזורי המפתח. בזכות הצבא שלנו, המשמר הלאומי, משמר הגבול, המשטרה וכל מי שהצטרף להגנה – לא הפכנו לעבדים ולעולם לא נהיה, כי זו הרוח שלנו, זה הייעוד שלנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News