זלנסקי בערוץ הטלגרם שלו: "אנחנו מגנים על המדינה שלנו כבר 15 ימים. התמדנו, הצבא האוקראיני דוחה את ההתקפות באזורי המפתח. בזכות הצבא שלנו, המשמר הלאומי, משמר הגבול, המשטרה וכל מי שהצטרף להגנה – לא הפכנו לעבדים ולעולם לא נהיה, כי זו הרוח שלנו, זה הייעוד שלנו".
