שגריר אוקראינה הגיע לישראל ובירך את ממשלת ישראל וראש הממשלה על המאמצים לתווך בין אוקראינה ורוסיה, גם אם הסיכויים נמוכים. לדבריו, התיווך חשוב לא פחות ואף יותר מלתת לאוקראינה נשק למלחמה. הפסקת המלחמה והפגיעה באזרחים חשובה עוד יותר.
קורניצ'וק מודה לראש הממשלה בנט על המאמצים שנעשו בסוף השבוע כדי למלא תפקיד מתווך. "אנחנו לא בטוחים שזה מועיל או לא, אבל העובדה שרה"מ עזב במהלך השבת כדי לדבר על שלום – זה חסר תקדים" אמר שגריר אוקראינה. "אני לא מכיר דבר כזה שקרה בעבר" הוא הוסיף.
"גם אם זה רק בעל אחוז אחד של הצלחה, והסיכוי מוגבל, אנחנו צריכים לעבוד על כך שיהיה שלום" הבהיר השגריר. בדבריו אמר כי התיווך של ראש הממשלה הינו הרבה יותר חשוב ממכירת נשק או תחמושת. הוא אמר כי באוקראינה עדיין נאבקים מול הישראלים לטובת קבלת תחמושת וסיוע צבאי, אך עם זאת הם מבינים את המגבלות. "בשבילי כשגריר זה הרבה יותר חשוב, אם זה יצליח" אמר קורניצ'וק.
כמו כן, הוסיף השגריר האוקראיני: "הממשלה שלנו רואה בירושלים כמקום אפשרי למו"מ עם רוסיה"
