עדכון לדליפת חומ״ס בדליה:
מדובר על ריאקציה של 3 חומרים כימיים בתוך המפעל אשר יצרו עננה רעילה. צוות המפעל הצליח להכיל את העננה וכעת לוחמי האש מבצעים ניטור ערכים והכלה מלאה למוקד.
אנשי המפעל דיווחו על שני פצועים עקב נשימת החומר, מטופלים במקום ע״י גורמי רפואה.
כזכור, לפני זמן קצר דווח על דליפת חומרים מסוכנים ממפעל בקיבוץ דליה. בשעה 10:00 התקבל דיווח במוקד 102 על דליפת חומרים מסוכנים ממפעל חומרי ניקוי בקיבוץ דליה. ע״פ הדיווח הראשוני ישנה עננה בצבע צהוב-כתום מעל המפעל.
