accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

שני חשודים נעצרו בחשד לגרימת נזק לכנסייה בירושלים

עמי חיים

עמי חיים

ג אדר ב' ה'תשפב (06.03.22)

0

like

0

dislike

משטרת ישראל עצרה שני חשודים בחשד שגרמו נזק לתשתיות של כנסייה בעיר העתיקה ירושלים


תגובה מהירה של שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, הובילה למעצרם של 2 חשודים בחשד לגרימת נזק לתשתיות של מוסד דתי וברשותם נתפס רכוש החשוד כגנוב.

במהלך סוף השבוע האחרון, שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים הבחינו בשני החשודים גורמים נזק לתשתיות של מוסד דתי בעיר העתיקה בירושלים. החשודים ניסו להמלט מהשוטרים, ובמרדף קצר בסיוע של מבט 2000- מרכז השליטה במרחב דוד, החשודים נתפסו כשברשותם נתפס רכוש החשוד כגנוב ובו שקים, כרטיסי אשראי, כרטיס רב קו ושני זוגות אופניים.

החשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי טבריה, נעצרו והועברו לחקירה במשטרה. אתמול הוארך מעצרם בדיון בבית המשפט בשלושה ימים, עד ליום 7.3.

עקבו אחרינו גם ב-Google News