ישיבת "בני דוד" בעלי החליטה אתמול לצאת בקמפיין גיוס כספים מבוגרי הישיבה והציבור אשר רואה בישיבה דגל וסמל, לטובת הרחבת בית המדרש של הישיבה הגבוהה במקום. הישיבה מונה מאות תלמידים ועשרות אברכים הלומדים במקום, זאת בנוסף למוסדות הנוספים תחתיה – המכינה הקדם צבאית והישיבה לבוגרי צבא.
לצד ההתרמה, ראש המוסדות, חתן פרס ישראל, הרב אלי סדן, נאלץ לעבור היום ניתוח להחלפת המסתם בליבו וצנתור. הרב נמצא בטיפול נמרץ בהחלמה וטרם התאושש. בישיבה לא נותנים למצב המסובך לערער אותם וממשיכים בגיוס הכספים כמתוכנן.
לאור הסיטואציה שנוצרה ודמותו של ראש המוסדות, החלו רבים לתרום למוסדות ולהקדיש את תרומתם להחלמתו של הרב אלי סדן. רבים מהם בוגרי הישיבה כאמור, אשר היו תחתיו ולמדו מפיו שנים רבות, את חלקם הרב מלווה בחייהם בכל העת ומתעניין בשלומם.
הסרטון אותו השיקו הישיבה:
חלקם אמרו: "הרב אלי הוא שנתן לי את הכח בחיים שלי לדחוף קדימה ולהגיע למקומות אליהם הגעתי. הרב לימד אותנו מהי ממלכתיות, מהי שיטת אלקנה האומרת כי אדם צריך לפעול מתוך רצון אמיתי להיטיב ולאור מעשיו יימשכו גם אחרים אחריו. הרב הוא שעומד לנגד עיניי כשאני חושב על הישיבה ועל כן תרמתי לה".
כאמור, הישיבה בעלי פתחה בקמפיין גיוס המונים לטובת הרחבת בית המדרש של הישיבה הגדולה עקב ריבוי התלמידים בה והצפיפות שנוצרה. הם קראו לקמפיין בשם "עכשיו תורה", בכוונה כי עכשיו תורה של הישיבה בעלי להתרחב ולגדול וכי עכשיו תורמים להגדלת התורה במוסדות בכלל ובישיבה הגבוהה בפרט.
