accessibility-icon
share-icon
ארכיון. צילום: אהרון קון פלאש 90
ארכיון. צילום: אהרון קון פלאש 90

אצבע של עובדת בגן החיות התנ"כי נקטעה בזמן שניסתה להאכיל נמר

מערכת C14

מערכת C14

ל אדר א' ה'תשפב (03.03.22)

0

like

0

dislike

עובדת בגן החיות התנ"כי פונתה לבית החולים לאחר שנכנסה להאכיל נמר. העובדת בת 24, נפצעה בידה וסובלת מקטיעה של אחת האצבעות. מצבה מוגדר קל.


אחת מאצבעותיה של עובדת בגן החיות התנכ"י נקטעה היום (ה') בזמן שניסתה להאכיל את הנמר בגן החיות.

העובדת בת ה-24 פונתה במצב קל על ידי צוות מד"א כשהיא סובלת מפצע באצבע להמשך טיפול בבית החולים.

מגן החיות התנ"כי נמסר: "במהלך האכלת בוקר שגרתית, עובדת בצוות הטיפול ננשכה קלות באצבעה על ידי נמר. גן החיות הזמין מיידית את מד"א ומלווה את העובדת באופן צמוד. אנו מקפידים על נהלים מחמירים בעת העבודה עם בעלי החיים. הנושא יתוחקר ונהלי העבודה יחודדו בהתאם. אנו מאחלים רפואה שלמה לעובדת ומצפים לחזרתה המהירה לצוות הטיפול".

עקבו אחרינו גם ב-Google News