אחת מאצבעותיה של עובדת בגן החיות התנכ"י נקטעה היום (ה') בזמן שניסתה להאכיל את הנמר בגן החיות.
העובדת בת ה-24 פונתה במצב קל על ידי צוות מד"א כשהיא סובלת מפצע באצבע להמשך טיפול בבית החולים.
מגן החיות התנ"כי נמסר: "במהלך האכלת בוקר שגרתית, עובדת בצוות הטיפול ננשכה קלות באצבעה על ידי נמר. גן החיות הזמין מיידית את מד"א ומלווה את העובדת באופן צמוד. אנו מקפידים על נהלים מחמירים בעת העבודה עם בעלי החיים. הנושא יתוחקר ונהלי העבודה יחודדו בהתאם. אנו מאחלים רפואה שלמה לעובדת ומצפים לחזרתה המהירה לצוות הטיפול".
