accessibility-icon
share-icon
צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

"השינויים שאני עוברת הם עצומים" | נרקיס מגלה את עצמה מחדש

orel sabag

orel sabag

כ אדר א' ה'תשפב (21.02.22)

0

like

0

dislike

נרקיס מספרת איך הגיעה להיות זמרת למרות שלא למדה מוזיקה מעולם, ולמה בכל שבוע היא "צוללת פנימה אליי ואל הילדה הקטנה שבי"


דרך הרשתות החברתיות, היוצרת נרקיס מספקת לעוקבים שלה פתח קטן לחייה כאמנית שהופכת להיות מהגדולות בארץ. הפעם היא משתפת אילו שינויים ותהליכים פנימיים היא עוברת, איך זה משפיע עליה כלפי חוץ, ולמה מעולם לא חשבה שתהיה בעלת קריירה מוזיקלית.

כך כתבה:

"לא הגעתי משום תוכנית טלויזיה. באתי מהבית שלי. אשכרה יצאתי מהמקום הצר שחייתי בו אל העיר הגדולה בחזרה, והתיישבתי באולפנים ועודני – דבר שלא הייתי מעלה בדעתי שזה מה שאעשה כשאהיה גדולה. מספרת לכם את זה כי אני לא אמן מבושל שידע מאז ומתמיד שיש לו כשרון. לא למדתי מוזיקה אף פעם, ועד גיל 36 לא עלה בדעתי שהקריירה שלי תהיה להיות זמרת ויוצרת, ומכיוון שכך השינויים שאני עוברת הם עצומים. אבל הם קודם כל מגיעים מהכי בפנים שלי, אל הכי חיצוני שיש. רואים עליי הכל – זו הברכה וזה גם האתגר שלי. רואים עליי על הפנים הכל – לא יודעת לזייף רגשות ותחושות, ומאותה סיבה גם רואים עליי את השינוי החיצוני שנובע ממה שקורה לי מבפנים".

"כל מי שעוקב אחריי יודע שאני פריקית של התפתחות אישית, ואני מאמינה שפחד וכאב הם שער להצלחה. לכן בכל שבוע במשך שנים, אני צוללת פנימה אליי ואל הילדה הקטנה שבי, מקלפת שכבות, ומשנה את המערכת מבפנים והתוצאות נראות כלפי חוץ – כמו שינוי הקול שלי, המראה שלי, הסטיילינג וכו'. אבל חשוב שתדעו שכל זה התאפשר רק מכיוון שזה השתנה לי באמת מבפנים".

"לא פעם אנשים מתאכזבים לראות אמן שגדל להם ויוצא מהמסגרת שהם התרגלו אליו. פעם גם אני הייתי אומרת 'תראו אותו, עלה לו'. היום אני שמחה לראות אמן ש'עלה לו' (כמובן כל עוד הוא לא פוגע באחרים), כי הדרך משנה אותך. ההצלחות והכישלונות מעצבים אותך. כמו שאת לא אותה האמא לילד הבכור שלך, כמו שאת לא אותה הנערה שהתאהבה באיזה הזוי, וכמו שאת לא אותה האישה שהיית אם באמת שינית את עצמך מבפנים – הרי שאין לך ברירה אלא לגלות את עצמך מחדש".

"אני מקדישה את הפוסט הזה לקהל הגרעיני שלי. זה שהתחיל איתי את הדרך עוד באלבום הראשון, לקהל שבא להופעות הראשונות וראה אותי אפרוח שמפחד מהקול של עצמו. רוצה להגיד לכם תודה שאתם גדלים איתי, מתפתחים איתי, ורואים את הילדה שבי – וככה אתם מצליחים לראות את הילד שבכם (אני רואה את זה בהופעות וזה מרגש אותי כל פעם מחדש). אני אמן שמתבשל, שמתקלף על הדרך. אולי הספקתי כמה וכמה דברים, אבל האמת היא שאני מרגישה רק בהתחלה שלי. וכמו שאני משתנה בתוכי בכל יום, ככה אני משנה את המציאות החיצונית הנראית לעין".

עקבו אחרינו גם ב-Google News