ראשי//כללישר החוץ האיראני: "אופטימיים, אם ההסכם ייכשל - אמריקה אשמה"יצחק אבוחציראיח אדר א' ה'תשפב (19.02.22)00שר החוץ האיראני לרשת CNN: "אנחנו מאוד אופטימיים בנוגע לסיכויים להסכם גרעין בשיחות בווינה. אנחנו בזמן רגיש, ואם השיחות ייכשלו - האמריקנים הם האחראים לכך" . 0כתבו תגובה