accessibility-icon
share-icon

שר החוץ האיראני: "אופטימיים, אם ההסכם ייכשל - אמריקה אשמה"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יח אדר א' ה'תשפב (19.02.22)

0

like

0

dislike

‏שר החוץ האיראני לרשת CNN: "אנחנו מאוד אופטימיים בנוגע לסיכויים להסכם גרעין בשיחות בווינה. אנחנו בזמן רגיש, ואם השיחות ייכשלו - האמריקנים הם האחראים לכך" .


עקבו אחרינו גם ב-Google News