שחקן הקולנוע ההוליוודי גון וויט, זוכה פרס האוסקר ו-3 פעמים זוכה פרס גלובוס הזהב הגיע לצלם סרט בשומרון ביחד עם עם רבני חב"ד, הרב לוי יצחק קונין והרב חיים קונין.
השחקן נפגש עם מנהלת קרן קולנוע שומרון אסתר אלוש וראשמועצת שומרון יוסי דגן והגיע למצפה המשקיף לקבר יוסף שם קיבל יין מהר ברכה.
דגן סיפר לווייט על המקור של היין: "בנבואת ירמיה נאמר 'עוד תטעי כרמים בהרי שומרון'" ואמר לוויט: "מה שאני מחזיק ביד הוא לא רק בקבוק יין, לפני אלפיים שנה הבטיח הנביא ירמיהו שיום אחד עם ישראל יחזור לאדמתו, יחזור לשומרון וייטע כרמים.
במשך אלף שנים של כיבוש מוסלמי, עמים אחרים הצליחו לגדל גפנים בצפון, בדרום אבל לא באדמת השומרון, וכשחזר העם היהודי לשומרון לפני 25 שנה כשחזרה ההתיישבות היהודית לשומרון, החלו לטעת כרמים, ובבת אחת החלו לגדול גפנים שמניבים היום יין זוכה פרסים בינלאומיים, שנחשב לאחד מהטובים בעולם. כשאני נותן לך יין מהישוב הר ברכה שבמרומי הר גריזים, זהו לא רק בקבוק יין, אתה בעצם מחזיק נבואה של ירמיהו שמתגשמת כאן ממש."
כוכב הקולנוע התרגש, חיבק את ראש מועצת שומרון ואמר:
"אני לא מבין מדוע יהודה ושומרון נקרא הגדה המערבית, שכן ברור כשמסתכלים במפה שהשומרון הוא לב ארץ ישראל".
