גבר כבן 60 איבד את הכרתו והתמוטט בזמן מבחן נהיגה בעיר שדרות. צוותי הרפואה פינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
במהלך הטסט הבחין הבוחן כי הנהג איבד את הכרתו ופתח מייד בביצוע פעולות החייאה: "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב לימוד נהיגה גבר כבן 60 מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא התמוטט במהלך מבחן נהיגה, הבוחן חייג מייד 101 למוקד מד"א וקיבל תדרוך טלפוני להתחיל בפעולות החייאה, הוצאנו אותו מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והמשכנו להלחם על חייו עד שהגענו לבית החולים". סיפרה פאראמדיקית מד"א יובל חדאד.
בבית החולים המשיכו בפעולות ההחייאה אך לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו: "לצערינו, למרות מאמצי החייאה בשטח והמשך החייאה מתקדמת בבית החולים נאלצנו לקבוע את מותו", נמסר מבית החולים ברזילי.
