accessibility-icon
share-icon

ח"כ בן גביר חזר ללשכתו בשמעון הצדיק: "עד שישיבו את הביטחון"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יג אדר א' ה'תשפב (14.02.22)

0

like

0

dislike

ח"כ בן גביר יגיע שוב הבוקר לשכונת שמעון הצדיק בשעה 8:00 לאחר שהתעלף אמש ממכות של שוטרים, בראשם שחר מחסומי. בן גביר אומר: "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי. זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום"


עקבו אחרינו גם ב-Google News