ח"כ בן גביר יגיע שוב הבוקר לשכונת שמעון הצדיק בשעה 8:00 לאחר שהתעלף אמש ממכות של שוטרים, בראשם שחר מחסומי. בן גביר אומר: "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי. זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום"