accessibility-icon
share-icon

שמעון הצדיק: ח"כ בן גביר איבד את ההכרה במהלך המהומות

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יב אדר א' ה'תשפב (13.02.22)

0

like

0

dislike

חבר הכנסת בן גביר הותקף לפני זמן קצר ע"י שוטרים, כאשר אלו ניסו לפנותו ● מד"א הגיעו לזירה והעניקו לו טיפול רפואי


חבר הכנסת איתמר בן גביר התעלף. בסביבת חבר הכנסת טוענים כי שוטרים תקפו את חבר הכנסת איתמר בן גביר במהלך ניסיון לפנות את הלשכה הפרלמנטרית, בן גביר התעלף, מד"א הגיעו לזירה ומעניקים לו טיפול רפואי.

ח"כ איתמר בן גביר בבית החולים הדסה עין כרם:

"אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי", מסר חבר הכנסת איתמר בן גביר מבית החולים: "לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור לשמעון הצדיק".

המהומות בשכונת שמעון הצדיק נמשכו גם הערב (ראשון). לאחר שמשטרת ישראל פירקה את לשכת חבר הכנסת בן גביר, שהוקמה אתמול בשכונה בעקבות הצתת ביתו של טל יושבייב, אמר בן גביר כי "אני מודיע שאני נשאר לישון כל הלילה. לא תכננתי את זה. אם זה מה שהמשטרה עושה, מרביצה.." אמר בן גביר, ומיד קרא בזעם לעבר אחד השוטרים: "אל תרביץ!! זה האשם. זה מי שפירק לי את הלשכה. אני לא זז מכאן הלילה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News