accessibility-icon
share-icon

על סף מלחמה | ביידן לפוטין: "רוסיה תשלם"

רועי שושה

רועי שושה

יא אדר א' ה'תשפב (12.02.22)

0

like

0

dislike


על סף מלחמה | הבית הלבן: "ביידן אמר לפוטין שאם רוסיה תפלוש – יגבה ממנה מחיר כבד ביותר". עוד נאמר בשיחה, כי "פלישה רוסית תיענה בתגובה חריפה ביותר – רוסיה תשלם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News