accessibility-icon
share-icon

הצתת הבית בשמעון הצדיק | בן גביר: "המפכ"ל נכשל, לפטר אותו"

רועי שושה

רועי שושה

יא אדר א' ה'תשפב (12.02.22)

0

like

0

dislike


הצתת הבית בשמעון הצדיק: יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אין דין ואין דיין, הכתובת הייתה על הקיר והזהרנו על כך מספר פעמים. המשטרה מפקירה את התושבים, במקום להגן עליהם מהפורעים צמאי הדם. המפכ"ל קובי שבתאי נכשל בתפקידו, הוא צריך להניח את המפתחות וללכת הביתה ואם הוא לא מבין זאת לבד, צריך לפטר אותו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News