חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווח על רוכב אופנוע כבן 18 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פאראמדיק מד"א אברהם קיסוס וחובש מד"א מג'ד שיבל, סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובסמוך שכב צעיר כבן 18 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".
