בשנה הקרובה חברת יונילוור מפסיקה את ההתקשרות עם חברת בן אנד גריז ישראל בשל סירובו של הזכיין בישראל לא למכור ביהודה ושומרון. כזכור בן אנד ג'ריס הודיעו באופן רישמי שיפסיקו למכור גלידות ביהודה ושומרון, בעקבות ההודעה נפתחה מחאה צרכנית באמריקה ובישראל. הזכיין הישראלי סירב לחרם ולכן בישראל חזרו בהם מהחרם עד שיגמר הזיכיון של הזכיין הישראלי דבר שיאפשר להם להחרים אזרחים בישראל.
היו ששיערו כי החברה תפסיק את מכירותיה בישראל, היום אנחנו מפרסמים כי מנהלי החברה העולמית מתכוננים לא לוותר על הקהל הישראלי, בין האפשרויות שהציע מנכ"ל החברה, ייצור מוצרי החברה בחו"ל ומכירתם בישראל.
לחילופין, ייצור המוצרים באחד ממפעלי החברה בארץ, כאשר המוצרים בשני המקרים הללו ימכרו רק בתוך הקו הירוק ולא ביהודה ושומרון.
האם הקהל הישראלי יבחר לקנות מחברה שמחרימה חצי מיליון אזרחים ותושבים רבים נוספים? ימים יגידו.
שי גליק מנכ"ל בצלמו: "מנכ"ל חברת יונילוור חולם, בקרוב יחול חוק החרם על יונילוור ואף מוצר שלו לא יהיה רצוי בארץ. אזרחי ישראל יצביעו ברגליים ואף אחד לא יקנה גלידה שמפלה ונמכרת רק לאזרחים מסויימים, נגמרו הימים שעשו ליהודים סקלצייה."
