accessibility-icon
share-icon

חברי הליכוד: "דורשים מנציגי הליכוד לא להתראיין בתחנת גל"צ"

רועי שושה

רועי שושה

ט אדר א' ה'תשפב (10.02.22)

0

like

0

dislike


הסערה נמשכת | 'פורום דרור בליכוד' בתגובה להדחת העיתונאי יעקב ברדוגו מגלי צה"ל: "אנו דורשים מכל נבחרי הליכוד, ומכל המחנה הלאומי, שפשוט לא יסכימו יותר להתראיין שם. זה הכל. הגיע הזמן להפגין קצת בגרות, ובגרות – מתגמלת בפריימריז, וחוסר בגרות – להיפך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News