accessibility-icon
share-icon

ח''כ מוסי רז במליאה: "ממשלת בנט - הממשלה הימנית ביותר"

רועי שושה

רועי שושה

ח אדר א' ה'תשפב (09.02.22)

0

like

0

dislike


ח"כ מוסי רז במליאה: "ממשלת בנט היא הממשלה הימנית ביותר בתולדות ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News