יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, בתגובה על הפלת חוק החשמל להתיישבות הצעירה על ידי תקווה חדשה וימינה: "נפתלי בנט, איילת שקד, זאב אלקין וניר אורבך הפנו היום שוב כתף קרה לילדי החלוצים בהתיישבות הצעירה".
עוד נאמר, "בעוד הפולשים הערבים לאדמות המדינה בנגב זוכים לחיבור לחשמל, ילדי המתיישבים ימשיכו לסבול מקור גם החורף הזה. זהו עוד שיא של חרפה, ציניות והפרת הבטחות של אנשים אשר אפילו מצוקה של ילדים קטנים לא מעניינת אותם".
