accessibility-icon
share-icon

פורום ההתיישבות הצעירה לאחר הפלת הצעת חוק החשמל: "נמאס לנו"

רועי שושה

רועי שושה

ח אדר א' ה'תשפב (09.02.22)

0

like

0

dislike


פורום ההתיישבות הצעירה לאחר הפלת הצעת חוק חיבור בתים בהתיישבות הצעירה לחשמל של ח״כ יריב לוין: "נמאס לנו מהמלחמות הפוליטיות על הגב של הילדים שלנו ונמאס לנו לראות שוב ושוב איך הצעות חוק  הומניטריות להסדרה מופלות שוב ושוב. ע"י מי שהתחייבו בפנינו לתמוך בנו. יש "צו אלוף" מוכן לחתימה על שולחן הממשלה. תחתמו! לילדים שלנו כבר אין כח לעבור בקור ובחושך גם את הסערה החורפית הקרובה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News