בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים עצרו אמש שני חשודים תושבי העיר בשנות ה-30 וה-40 לחייהם בחשד למעורבותם בהתפרצות לבית מגורים משם נגנב תיק שהכיל כסף מזומן, מכשיר טלפון סלולרי ופריטים נוספים. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לאחר שבחיפוש ברשותו של אחד החשודים נתפס מכשיר הטלפון הנייד שעל פי החשד נגנב מהדירה