ראשי//כלליתת ניצב בדימוס דובי יונג מתנער: "אני חושב שהכל זה פגסוס"עמי חייםז אדר א' ה'תשפב (08.02.22)00תת ניצב בדימוס דובי יונג מתנער מהדברים כנגד המשטרה וטוען: "תעזבו את המשטרה, מה אתם רוצים ממנה? עובדים יומם וליל בכדי לתפוס מחבלים ולמנוע פיגועים"0כתבו תגובה