accessibility-icon
share-icon

תת ניצב בדימוס דובי יונג מתנער: "אני חושב שהכל זה פגסוס"

עמי חיים

עמי חיים

ז אדר א' ה'תשפב (08.02.22)

0

like

0

dislike

תת ניצב בדימוס דובי יונג מתנער מהדברים כנגד המשטרה וטוען: "תעזבו את המשטרה, מה אתם רוצים ממנה? עובדים יומם וליל בכדי לתפוס מחבלים ולמנוע פיגועים"


עקבו אחרינו גם ב-Google News